Man kan hålla sig för skratt..

Man kan hålla sig för tröst här i livet då man kommer hem från träningen och har gått å längtat efter att äta något speciellt som bara ligger där hemma och väntar på mig!
Men icke, icke icke, det är så att man hoppade jämfota och svor och fräste över sig själv och ytterligare en gång så gjorde sig  min tankspridhet sig påmind.

Jag va något djävulskt sugen på att bara sätta mig framför tvn och trycka i mig digestivekex med brieost, men men, en brieost mår inte bra av att stå i rumstemperatur i 15 timmar! Så det va bara att vinka baby bye bye till min kvalitetstid med mig själv som försvann bakom horisonten med brieosten hand i hand och kvar stod jag ensam kvar och svor ramsor över att jag återigen hade gjort bort mig.

Istället tryckte jag i mig ett par digestivekex i käften och tuggade frenetiskt tills munhålan kändes lika torr som sahara öken och smulor flög som sandkorn i en ökestorm vid varje andetag.
Avsaknaden av min ost var och är fortfarande enorm och jag får snällt vänta tills imorgon efter jobbet innan jag kan ta mina surt intjänade slantar och köpa en ny bit krämig ost!

-ajsingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0