Vad Micke Vill ha

När tankarna far omkring i huvudet och man inte vet vad det är man letar efter där ute i den stora världen kan det ibland vara mycket enklare att ta reda på vad det är man inte söker och jag har kommit fram till en hel del vad det är jag inte vill ha!

Jag vet att människor är olika och allt ska vara så rosa och fluffigt och politiskt korrekt medans det trillar ner små söta blad från träden med namn såsom etik, moral och annat tjafs.
Min hjärna och mina ögon kräver att min framtida kvinna skall se ut just som en kvinna och jag vill vara helt säker när jag famlar runt i mörkret i mitt ibland strömlösa hem att det är en kvinna som jag sover jämte.
Prioritet ett är nämligen att min framtida skall se ut som en kvinna.

En del människor gillar stora hundar och en del gillar små hundar, samma är det med människor en del gillar stora människor en del gillar små människor, jag gillar det som är mitt emellan!
Hur snäll och trevliga än denna gigantiska kvinna med ett bodymassindex (bmi) på 33,5 så kommer jag säkerligen aldrig någonsin att bli attraherad av denna.
Kalla mig ytlig, men tänk på dig själv när du står där i spegeln och rättar till tröjan och piffar till håret nästa gång, det där är åxå ytlighet min vän.
Kalla mig ytlig och mansgris men jag tänker inte tvinga mig till någon jag inte är attraherad av, det kan man väl säga är prio 2.

Alla har olika tycken och smak och så vitt jag känner nu här i livet så kommer det inte finnas något intresse av att driva en fatcamp i min stuga vid skogens slut.

Sen kan man ju lugnt påstå att jag inte är överdrivet förtjust i människor som väljer alkohol framför allt annat och bara ser en enda utväg så fort det har blivit fredagskväll!
Folk får supa så mycket dem vill, men ska dem har en suck i min närhet så kanske dem skall välja just min närhet framför alkoholen.
Så visstids-alkolister trillar utanför ramen för vad micke andersson ens vill dejta, och jag ser inga problem i att folk festar så länge dem inte prioriterar spriten före allt annat varje helg.

Kort och gott, jag är inte förtjust i stora, tjocka, runda, överviktiga, fläskberg och definitivt e jag inte ett dugg sugen på något som ser ut som en bror till mig!
EN kvinna ska se ut som en kvinna, så är det bara.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0