smarthuvve

Det är alltid lika roligt att få kommentarer, sms och annat ting så fort man säger att man inte är överdrivet förtjust i feta människor när det gäller dejting och förhållande.
Helt plötsligt blir man kallad både oetisk och bitter bara för att man ställer lite krav på vad det är man är ute efter.

Grejen är den att jag varken är bitter eller speciellt överviktig, inte alls överviktig för den delen och jag ser inte ner speciellt mycket på dem som är så stora att en daimstrut ser ut som en miniatyr i deras näve en varm sommardag.

Jag har svårt att tänka mig att jag skulle kunna hitta ett förhållande enbart på vad andra tycker jag ska ha moraliskt, isf kanske man skulle starta någon sorts dokusåpa där svenska folket får bestämma vem det är micke andersson egentligen skall ha?

Så det kanske är dags att ta bort era små fördomar och inse att jag varken är speciellt bitter eller desperat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0