Vem?

Det blir inte nådigt för den människa som ligger bakom min sinnesstämning just nu!
Vem är det som har önskat livet ur mig i mina drömmar och kört över mig fram och tillbaka med en ångvält, lokomotiv eller något annat som är tungt!
Det är precis så som jag känner mig idag! Överkörd!

Så om du känner att det är just du som har önskat mig överkörd så stig fram i ljuset så skall jag gottgöra dig så jag slipper dessa voodoo-krafter när jag vaknar upp imorgon.

Sedan kan jag inte för något smör i småland begripa varför jag känner mig konstant hungrig och sugen på choklad.
Mycket märkligt.
Kroppen skriker som en brunstig katt efter choklad, skräptmat och coca cola.



Kommentarer
Postat av: Coochi

Du e gravid... ;P

2009-05-27 @ 21:33:55
URL: http://coochisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0