Typiskt!

Det är lite typiskt micke andersson att skjuta upp saker och ting så att det till slut är meningslöst att göra dem för kampen mot tiden har runnit ut i sanden!
Jag har haft hela denna dagen på mig att hämta in min tvätt från tvättlinan, hela gårdagen med om jag skall vara ärlig men nu när jag väl funnit krafter att göra det så märker  jag med skräckblandad förtjusning att det regnar ute! Regn =  vatten och vatten = blött.
Så där har min stackars tvätt hängt och torkat, torkat och torkat i några dagar i strålande solsken och bara väntat att få komma in i skuggan, men som den tvätt-torterare jag har blivit med åren så hänger den där och blir blöt igen och i värsta fall så måste jag slänga in tvätten i tvättmaskinen igen och på så sätt har jag per automatik blivit en marodör mot naturen.

Oh no, stackars tvätt..kommer den torka, kommer den finnas kvar där imorgon eller har den rymt..

....to be continued.....

.m

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu måste idéerna för inlägg ha börjat att sina, när du till och med skriver om klädtvätt! ;)

2009-05-03 @ 23:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0