Skepp o hoj!

Utan att överdriva så borde jag nog anmäla mig själv för misshandel denna helgen, jag tror jag har missbrukat min kropp totalt denna helgen!
Först och främst så har sömnen varit något som bara blåst bort av farten, likaså det där med att äta mat och allt annat som krävs för att man egentligen skall orka klara av en dag..
Nu är det måndag och jag känner mig som om överkörd av en ångvält på nya äventyr.
Det är inga nya äventyr för min del, står och slirar i samma gamla hjulspår, det är nog dags för en avstickare snart!

Det här med att hitta en dejt verkar inte fungera, men jag känner nog att jag är lika glad för det!
Alltingen är ju bara så fult och falskt ändå!

 
Nu är det dags att glida in på jobbet, på med den lyckliga fasaden och ett stort leende så sover jag gott när jag kommer hem!
Inatt skall jag inte missbruka min kropp igen, inatt ska det både sovas och ätas korrekt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Magnus Carlson säger det så bra...

2009-05-18 @ 20:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0