Paintball,

Idag ryktas det att det är paintball på gång i skogarna! Men för min del så blir det ingen paintball och det känns lite trist när det är jag som tog initiativ till det hela, men jag vågar inte riskera att slå upp den där (ursäkta språket) jävla inflammationen i axeln igen.
Förra gången vi spelade paintball så minns jag att jag hade så himlans ont i hela kroppen dagen efter så det är ganska skönt att slippa!

Den där beach 09 börjar rinna ur i sanden så jag siktar kanske bara på en lokal badplats istället för att glassa i solen med en magnum mandel och ett par alldeles förstora glasögon på någon av halmstads alla stränder.

nuns and moses


Denna bilden är väl det närmsta krig jag kommer idag och jag måste få lov att säga att jag känner mig förtjusande vacker och kysk i nunnedräkten från maskeraden halloween 08, samtidigt som jag låter en del ord som jag råkade säga i den där dräkten kan anses som aningens opassande för en kvinna som avgett kyskhetslöften! Ju färre som vet om vad jag sa desto bättre.

Kommentarer
Postat av: Dave the brave

HAHAHA så här snygg har jag nog aldrig sett dig förut =)

2009-05-11 @ 11:55:36
Postat av: Patric

Oh gud nej!

Jag som trodde jag skulle slippa mardrömmarna i natt!

2009-05-11 @ 12:31:09
URL: http://blog.bejbi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0