Oh bloody sunday

Det är ju ingen hemlighet längre att jag varken orkar eller  tänker lägga ner någon större energi på att hitta en dejt!
Det är egentligen så mycket enklare om att världen kommer på själva att dem vill dejta micke andersson än att jag tvingar dem!
Återigen är det söndag, den där dagen då det kryper av rastlöshet under skinnet på mig, det är även en sån där dag man inte orkar ta för sig något speciellt utan egentligen är söndagen en färdsträcka med ilfart mot måndagen.

Sitter och funderar ut lite vad jag ska göra i sommar, planerna är många, men hur jag skall utföra det är inte alls lika många!
En rejäl roadtrip hoppas jag att det blir, något som gör att man just kommer ihåg år 2009, jag tror inte jag har missat en endaste gång på 2000-talet att göra en grym roadtrip på sommaren, så varför skulle detta året vara ett undantag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0