Ibland får man tänka till

Här har ni gamla tråkiga micke, han som inte tycker att allt i livet är att dricka sig redlös och ta hem någon personifierad könssjukdom till sängen.
Att folk i min omgivning sysslar med denna tävling som är fylld med ångest och walk of shame stör egentligen inte mig det minsta, det är upp till var och en.
Däremot finns det en sak som är lika irriterande som en pinne i ögat,  mitt humör kan spricka upp i atomer då folk föraktar mig och ser mig som mer eller mindre totalt ointressant som person bara för jag inte tycker det är vettigt att supa sig till bristningsgränsen en lördagkväll.

Innan folk dömer ut mig totalt så kan jag även skriva att jag tycker det är skönt att ta långa promenader i mörkret med lugnande musik i öronen, jag tycker om att låte en kulspetspenna skapa konst på ett vitt a4-papper och jag det händer även att jag sitter och skriver lite musik på natten.
Jag försöker klara mig själv utan vara beroenda av massa andra människor.

Så döm ut mina intressen, samtidigt dömer du ut mig som person.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag håller med dig Micke. Tyvärr är folk så otroligt tomma inombords att de måste ut och jaga på det sättet, det här samhället formar inte så många tänkande människor.

2009-06-01 @ 12:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0