hujedaligen,

Söndag, söndag och söndagar, det är jämt dessa dagar då man tittar i backspegeln och ser över hur veckan har slagit bakut.
Positivt är iaf att armen känns mycket bättre och snart så är det jag som är kungen på stranden när vi spelar beach volley!.
Det har varit sjukt ovant att vara ledig en lördagkväll, men än så länge har jag inte rivit ner några tapeter i ren desperation och rastlöshet!

Har stora planer på lägga ner denna bloggen för jag har kommit på att frågan är inte vem som vill dejta micke andersson utan frågan är vem vill micke andersson dejta?.

Jag har några telefonsamtal och en näve sms att skicka så att jag kan knyta ihop denna veckan och lägga den bakom mig!

Kommentarer
Postat av: svizze

BUU!!!

2009-05-03 @ 21:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0