Flying pancakes are gone.

Jag är mäktigt besviken på mig och mina pannkakskunskaper, för några år sen kunde jag svänga en pannkaka som Tom Cruise svängde sitt flygplan i top gun!
Men precis som Tom Cruise sjunger där i baren i samma film, you´ve lost that lovely feeling, precis den känslan för att kasta pannkakor har jag tappat!.
Det är surt, istället fick jag nöja mig med att äta halvbrända och ganska smaklösa pannkakor!
NU kommer en viss fröken från norrland att påpeka för mig att det är inte så smart att gå ut i bloggen att jag inte är så bra på laga pannkakor för de flesta kvinnor uppskattar män med mvg i pannkakskunskap.
Men Fröken Norrland, jag måste vara ärlig mot mina framtida dejter.

Kommentarer
Postat av: Josse

Du gör mig besviken nu. Förutom himmelsk potatisgratäng så har du faktiskt lovat mig pannkakor som innan servering har blivit vända i luften. Men var inte orolig. Du har några veckor på dig att öva. Förresten, du har mail! Josefine har problem.

2009-05-30 @ 15:32:23
URL: http://www.tankarhosjosefine.blogspot.com
Postat av: Elin

Klok fröken det där...

2009-05-31 @ 21:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0