Semesterbloggen!

Eftersom planen med att skaffa en dejt gick kanska kraftigt dåligt, så har jag bestämt mig för att lägga ner just den där biten och ägna några minuter eller timmar på min semester åt att skriva vad i hela friden det är en man av min kaliber sysslar med på sin semester.
Jag har nog egentligen inte riktigt fattat att min fyra veckor långa årliga ledighet började igår kväll, och det första jag gör på min semester är att sätta på mig uniformen och jobba.
Det är väl lite så att så länge man har mycket att stå i så hinner man aldrig förstå att man är ledig!
Det komiska med det hela är väl att jag bara är ledig på veckorna och jobbar på helgerna i vanlig ordning! Men det är jag det, den rastlösa cynikern som tycker det är trevligare att  tjäna pengar än att titta i botten på ett vinglas eller i botten på plånboken.

Dagen till ära så skall jag plocka fram mitt bästa humör och bara andas och vara hela dagen, och det med bravur!
Dagen börjar med en förfest och endast herren där uppe vet hur det kommer sluta för mig.
Men mycket gitarr-onani utlovas i trädgården, så om du vet var jag bor och har planer att bara köra förbi och kollar läget, Så tycker jag att du måste och bör komma in och bara umgås.
Se det som en inbjudan!

-mvh micke



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0