Standard

Det tog egentligen inte många dagar att kliva in i vardagslunken med allt vad träning och jobb heter!
Det är ganska ofta man får en vomerande känsla av att man tagit slut på kroppen litet för mkt ytterligare en gång, men av någon oförklarlig anledning så lyckas man alltid stå där i startgropen och vara redo för nästa uppgift.
Veckan avfärdades med stormsteg och egentligen så har man inte haft så mycket kvalitetstid som man önskar med sig själv.
Är helt ledig för en gångs skull denna helgen!
Det kan tyckas låta helt underbart men ändå är man fullbokad med hela 3 träningsmatcher med innebandyn plus man skall vara klädd som man va på 80-talet på lördagkvällen.

Hur många kilon jag har tappat och hur mycket jag kommer på att jag hatar 80-talet får vi helt enkelt  se på söndagkväll, jag har inte en susning, men jag har en viss rädsla av att det kommer sluta med en haltandes micker, en som är så slutkörd att blodsmaken blandas med kebabsåsen på söndagspizzan..


oh lord, det är grejer det.

-m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0