hmm.

Nu är semestern slut och jag har nästan hunnit med allt som jag har planerat fastän det fortfarande finns en hel del som jag har lagt på is!
Det här med att blogga är kanske inte min grej, men jag gör så gott jag kan!

På ett sätt är det skönt att semestern är slut då man kommer in i vardagslunken igen och inte gör av med sjuhelvetes massa pengar och får lite mer ordning på sitt liv med allt vad mat och sömn å andra saker som tar energi.
Jag har hört från en del håll att det finns lite fetma i mig efter sommarn så nu är det hårdträning som gäller, jag tänker inte se mig själv förlora mot mitt BMI! NO way :)

Vi får se, egentligen bryr jag inte mig så mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0