Dagens Trosfuktare #1

Bara för att blåsa liv i den här gamla bloggen och på ett eller annat sätt skriva av mig så tänkte jag visa en annorlunda sida av mannen bakom knapparna!
I Tid och otid och helst en gång om dagen så kommer jag slänga upp  dagens trosfuktare, dvs en romantisk ballad som får kvinnohjärtan att smälta!
En vacker dag så kanske jag rent av slänger upp ett klipp när jag själv sjunger en trosfuktare!


Jag måste säga att säkert alla människor som har lämnat ett hjärta bakom sig, brustet eller helt har tänkt dem här orden.

When he holds you close, when he pulls you near When he says the words you've been needing to hear I'll wish I was him 'cause those words are mine To say to you till the end of time




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0