Dagens öronorgasm

Detta är kanske inte en trosfuktare i den mening som jag anser sig vara det, men ändå är det en låt som ger mig ett väldans välbehag inom mig och det är ren och skär öronorgasm och sanslöst stämningsfullt.

Hade jag kunnat sjunga så hade jag valt att ha en sån här röst, ljuvligt och beundransvärt på en och samma gång.
Sen att det är en cover på en av Elton Johns mest vackra sånger är ju inget minus när man gör det på det här sättet!
Det känns nästan som det är en sån där låt som nästan är förbjuden att göra cover på, för det är inte lätt..
Jag minns den gången jag skulle göra en cover på stand by me och det lät sjuhelvetes jättehemskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0